MANAXHIM
Manaxhimi i aktivitetit të shoqerisë drejtohet nga Administratori, i cili ne bashkëpunim me ekipin drejtues, kryen planifikimin dhe koordinimin e gjithë etapave të punës duke nisur nga:
-
përzgjedhja e ekipeve projektuese dhe e projektit fitues
-
parashikimin dhe sigurimin e buxhetit
-
ndërtimi i grafikut dhe ndjekja e afateve të punës
-
finalizimi i kontratave me nënkontraktorët e furnitorët
-
manaxhimi dhe kontrolli i kostos fianciare
-
përzgjedhja e stafit drejtues në vepër dhe ekipit në mbeshtetje të punës në kantjer
-
organizimi takimeve të rregullta me projektuesin dhe ekipin zbatues në kantjer
Eurocol shpk aplikon modelin e biznesit “projekto-ndërto” duke mbajtur gjithnjë në vëmëndje cilësinë dhe aspektin funksional të projektit.
Specifikë e kompanisë sonë, krahasuar me operatorët e tjerë të ngjashëm në tregun e ndërtimeve, është manaxhimi i të gjithë skemës së shërbimeve të mirëmbajtjes, si për ndërtimet rezidenciale, qëndrat e biznesit dhe komplekset turistike.
Që në hapat e parë të bashkëpunimit me klientët tanë, ata njihen me detyrimin për mirëmbajtjen e pasurisë së përbashkët, gjë e cila ka krijuar dhe vazhdon të krijojë komoditetin e nevojshëm që sjell rritjen e vlerës morale dhe financiare të pasurive të patundëshme të blera në shoqërinë tonë.